Мазмұны
- Моргенштерн 1xBet букмекерлік кеңсесінің жарнамасына түсті
- Моргенштерн* бизнес серіктесімен бейнеклиптегі BC 1xBet жарнамасына байланысты ұрысып қалды.
- Неліктен War Thunder Моргенштерн астында трек баннерлеріне тапсырыс берді және олар одан тағы не алды – дейді басқарушы директор
- Айтпақшы, Моргенштерн* оның клиптерін алды
Браузер өз есептік жазбасында жарнамаға арналған ықтимал ұсыныстарды көреді, сайтта немесе YouTube сайтында қабылдап, қол қояды. Дегенмен, шағын аудиториясы бар блогерлер түрлері үшін олар үлкен сайттар мен арналарға қарағанда қызғаныш сезімін тудырмайды. Төтенше жағдайларда компания ынтымақтастықтың арнайы шарттарын ұсынуға дайын. Жеке ұсынысты білу үшін жіберуге электрондық пошта немесе сөйлесу жіберу керек (1xpartners веб-сайтындағы «Контактілер» бөлімін қараңыз).
Бәлкім, мұндай бетперде букмекерлік кеңсенің біздің отанымыздағы заңсыз әрекеттерімен байланысты болуы мүмкін. Бұл жерде рэпердің қолдауымен олар 2000-шы жылдардағы «Tide or Boil» баннерін өңдеді. Содан кейін, шын мәнінде, зомби, Моргенштерн циклодромды оқиды, онда басқа нәрселерді айналып өтіп, ол «бәс тігу жұмыс емес» туралы жолдар жазады, бірақ тек ойын-сауық, бұл матчтарды бақылауды қызықты етеді. Тергеушілер ойлайды, Аюшки? Тіпті тұтынушылардың сотталушылар бақылайтын веб-сайттарда жеке кабинеттері болған.
Моргенштерн 1xBet букмекерлік кеңсесінің жарнамасына түсті
2013 жылы тұрмысқа шыққан War Thunder ойынын біздің отанымыздан келген иммигранттар негізін қалаған Gaijin Entertainment әзірледі және шығарады. Мен бәрін ашық түрде шешуім керек екені өкінішті және мен басқа жолды көрмеймін, өйткені бұл орнату ######. Дәл қазір аханнан әншінің Алланың берген шақыруын қалай орындап жатқанын тамашалай аласыздар.
Айта кетейік, рэпер көбінесе афористік және тривиальды емес бейнелерде көрінеді, мен оны сізге көрсетемін. Соңында, Моргенштерн зомбиінің айналмалы цилиндрі ақылы, сонымен қатар одан әрі синергия үшін келісіммен орташа деңгейге жеткізіледі. Сюжет бойынша, видеоның басында телефонмен сөйлескен Моргенштерн букмекерлік кеңселерге жарнамаға жұмысқа тұрудан бас тартып, бәрінен бұрын өлетінін айтады. Бірақ, келісім-шарттың барлық сомасын естігеннен кейін, ол орындауға кіріседі (бұл ауылшаруашылық насихатынан айырады, бірақ ауыр конструктивті фантастика, бұл жағдайда), кейін зомби тоқтайды. Рэпер Моргенштерн (Ресей Федерациясының Әділет министрлігі шетелдік агенттер индексіне енгізілген) өзінің YouTube арнасында «X Day» деп аталатын жаңа бейнебаянын жариялады. Мен өзімді көпшілікке түсіндіруім керек екені тітіркендіреді, бірақ мен басқа жолдан айырылғанымды байқадым, өйткені бұл автоматты түрде орнатылады ###### [қандай болды] ».
Моргенштерн* бизнес серіктесімен бейнеклиптегі BC 1xBet жарнамасына байланысты ұрысып қалды.
Блогерлердің конькилерін алыңыз және тіркеліңіз YouTube бүгінгі күндегі ең тиімді арна. Twitch де жұмыс істейді, бірақ онымен қиынырақ, өйткені платформа мүлдем балама, сонымен қатар сіз дұрыс стратегияны таба аласыз. YouTube интеграциясы сақталған бейне эффектісі бар ұзақ уақытқа созылатын оқиға екенін ұмытпаңыз. Әрине, бұл пайдаланушыларды өлім аузына апаратын блогердің немесе жарнама берушінің ниетіне қатысты болмаса.
Қалай болғанда да, біздің отанымызда және berufsferbot жұмыс істейтін басқа ТМД елдерінде ерекше көңіл көтереді, 1xBet жарнамасының бейнелері көбейіп кетеді, бірақ арналар бұғатталған. Осылайша, әзірге Versus Ресейде 1xBet іздейтін заңсыз букмекерлік https://saturndh.com/kk/ кеңселер үшін жарнамасыз бұғатталды. Ал қолайлы алымдар компанияның жарнамаларын бейнелерде, сондай-ақ жарияланған мазмұнға субтитрлерде жариялауға ықпал етеді. ##### [бəрібір] ақпараттық сығанның абыройын ал, ##### [бəрібір] неге басты қарама-қарсыммен жəне менің барлық достарыммен ұрысып жатырсың, хат ауылды алды. алыс, чибрик. Аккордеоншы өзінің YouTube арнасында Ресейде қызметіне тыйым салынған букмекерлік кеңсенің жарнамасынан «Buden X» атты жазба жариялады.
Біздің басты арманымыз – осы ынтымақтастықтың арқасында 50 мың киілмеген ойыншыларды бастапқы дереккөзден тарту, бірақ бұл жалғыз және маңызды емес мәселені одан айыру. Елдің әртүрлі бөліктеріндегі бірнеше жерде түсіріліммен және CGI-ге оралған бейнені жасау арзан жұмыс емес. Оның үстіне, осы жолдарды жазғандар Әлішерден Восслава Марлоуды доптар түрінде тартуды сұрады, тіпті оны жанкүйерлерінің пікірлерінен айыптаса, бұл өте дұрыс шешім болды. Қазіргі уақытта клипке тапсырыс беру архетипі менікі, бірақ сіз білетіндей, идея сатудан басқа ештеңеге әкелмейді.Мәліметтерді компания ішінде PR бөлімінің әріптестерімен, сонымен қатар басқа ықпал етушілермен қатар, біз ұзақ уақыт бойы жұмыс істеп келе жатқан Dogematic мекемесіндегі серіктестермен де талқылады.
Бұл сюжетте «алаңдаушы қозғалыс» ретінде Рождестволық рухпен бейнені түсіру кезіндегі кадрлар болады. Көптеген жанкүйерлер Жаңа жыл үшін суретші оларды әнмен қуантады, мерекеге сәйкес тақырыпты алады деп ойлады. Ол үшін оның веб-сайты, күнделігі, әлеуметтік желідегі жалпы парақшасы немесе YouTube агатодемоны болмауы керек. Бөлме неғұрлым жалған болса, соғұрлым қызықты және асхана сұрақтары BC 1xBet серіктесіне ұсына алады. Топтық жұмыс туралы ақпарат алу үшін Құдай бұйырды, 1xpartners.com веб-сайтына кіріңіз.
- Моргенштерн 1xbet маркетингтік бет-бейнесі болды, сонымен қатар MORGENSHTERN күні «X» деп аталатын өзінің дебюттік бейне креативтілігін ұйымдастырды.
- Дегенмен, жаңадан бастаған блогерлер мен Ютуберлер де букмекерлік кеңсемен бірге жұмыс істеп ақша табады.
- Дәлірек айтқанда, видеоның басында түсінікті болады, аюушки? букмекерлік кеңсе Моргенстернге баннерден тыс көп ақша берді, иә? және рэпер өзінің сарғайғанын ойнап көрсетті.
- Бүгінгі бейнені брондау архетипі жойылуда, бірақ көріп отырғаныңыздай, идея іске асырудан басқа ештеңені ұстанбайды.
- Мен ерекше болмаймын, менің ойымша, бізде бәрі өзінше болады, бұл басқа табысты топтарда емес, егер біз компьютер туралы айтатын болсақ.
Арандатушы әйелдер Брянскідегі бірнеше компанияны жазып алып, Кипрдегі кеңседе қайта тіркеді. Компаниялардың бірінің арнайы ойындарға лицензиясы болды, бірақ веб-сайттар көбірек болды және олардың басым көпшілігі шетелде тіркелген. Букмекерлік кеңсе тобын Брянск қаласының үш рубльдік тұрғындары – Роман Семиохин, Серёжа Каршков және Дмитрий Казорин дайындады. Ресейде оларға қатысты Қылмыстық кодекстің банкноттарды жылыстату бабы бойынша қылмыстық іс қозғалды.
Неліктен War Thunder Моргенштерн астында трек баннерлеріне тапсырыс берді және олар одан тағы не алды – дейді басқарушы директор
Бұл жерде YouTube-те осы жолдарды жазған ешкімге жарнама жасамаған блогерлермен санасуға мүмкіндігіміз бар екенін айта кеткен жөн. Баста аудиториямен жаңа байланыс арналарының болуы түрлеріне мемлекеттегі ең танымал актер деңгейіне дейін өскен отандық тәжірибелі серіктесті тартады. Арада бір айдан астам уақыт өткенде, 23 желтоқсанда Әлішер өзінің Instagram желісінде «сыйлықсыз» тыңдаушыларды лақтырып тастайтынын айтқан жағдайды жариялады.
Айтпақшы, Моргенштерн* оның клиптерін алды
Бұл сіздің Вашингтондағы электрондық пошта мекенжайыңызға осы сарапшының жаңа мониторингіне қатысты хабарландырулардан айырылатыныңызды білдіреді; осы автордың тозбаған жарияланымдары туралы хабарландыруларды бұдан былай алмайтындығы үшін электрондық пошта мекенжайыңызды алыңыз. Бүкілресейлік би-ақын Моргенштерн (әдетте біздің отанымызда шетелдік агент ретінде танылған) 1xBet халықаралық букмекерлік компаниясын жарнамалаған «Buden X» атты жаңа бейнеклип шығарды. Әлішер Тәгірұлының есесіне делдалсыз жүз миллион деген сан әлі де қиындық тудырып отыр, келісілген сома ауданға 30-40 жылдан кейін жетуі әбден мүмкін.
Белгіленген төлемнің пайдасына букмекерлік кеңсе блогерлермен комиссияның мөлшерін келіседі. Серіктестік төлемдерді апта/ай ішінде жеке жазбалар мен бейнелерсіз немесе сыртқы ынтымақтастықсыз алады. Бонус блогердің танымалдылығына және оның арналарының мүмкіндіктеріне байланысты. Көптеген ойыншылар букмекерлік компанияның 1xBet (1xBet) жарнамаларын веб-сайттардағы плакаттар түріндегі немесе YouTube сайтында қабылданған және қол қойылған бейнелерді көрді. Олар блогерлермен келісімге келгеннен кейін Google Ads көмегімен және қолдан қолға айыруға мәжбүр.
Бұл жағдайда Моргенштерндік тыңдаушылар түріндегі жеңілдіктері бар қону парағы жұмыс істейді және бүкіл Тарасун бар. Біз осы жолдарды жазудың нәтижелерін аяқтауға тырысамыз, бірақ егер біз олардың екінші деңгейлі тексеруінен басқа, әлі де тозбаған пайдаланушылардың санын қосымша сақтай алсақ, біз күзде бәрін реттейміз. Таз жынның факторларына түсінікті аймақтағы аудио нұсқада сіз тіркеуге және оған қол қоясыз, сондай-ақ авиалайнерлердің шайқастарының көріністері, адамдар, кем дегенде, War Thunder туралы осы жолдардың авторы мен айтқанының бәрін естисіз. олардан да ұрлауды жоспарлаған. Тілшілердің айтуынша, олардың ауласында спикерлермен серуендеп, ойын туралы велодромды тыңдайтын ұлдар бар – пайдалы а.Айтарлықтай атап өтсеңіз, аюушки? Мен суретшінің жұмысына араласып, оған аудиториямен қалай сөйлесуді және былғауды үйретуді бастан өткерген емеспін.