Google authenticator 1xbet есептік жазбасын қалпына келтіру

Екі қадамдық аутентификацияны қажет ететін тіркелгілер үшін HR тәсілімен ақауларды болдырмау жолын табыңыз. Google Authenticator – екі факторлы аутентификация арқылы 1xbet есептік жазбаңызды қорғауға мүмкіндік беретін қондырма. Құдай берген алгоритм зиянсыздықтың жоғары деңгейін қамтамасыз етеді, өйткені тіркелгіңізге кіру үшін сізге тек ұран ғана емес, сонымен қатар пайдалану кезінде пайда болатын ерекше орын қажет. Тапсырмалар мен шешімдерді пайдаланушылар арқылы қалпына келтіруге болады.

Осыдан кейін монитор экранына қол қойып, қол қойыңыз, аутенгизатордың апертурасы бекітіледі, сол кезде мекенжайды өшіруге болады. Сондай-ақ оқыңыз: Android жүйесінде Google Authenticator 1xbet фотосуретіне қалай кіріп, содан кейін қоржыннан шығару керек? Уақыт өте келе, ойыннан аржандарды алу үшін сізге өтінім беруге және төлемді алудың ыңғайлы әдісін таңдауға уәде берілді. Туннель кілті есептік жазбаны қорғаудың ең сенімді құралдарының бірі болып табылады.

Толығырақ Facebook жұмыс сипаттамасынан біліңіз. Кеңсе олардың мазмұнынан тыс ешқандай жауапкершілік көтермейді. Осы кезде ұялы телефоныңыздың шығысын енгізіп, «Жалғастыру» түймесін басыңыз.

Егер қорғаныс деңгейі байыпты болса, бұл әдіс жұмыс істемейді деп үміттенемін. Бұл маңызды құжатқа ойша оралу уақыты келді, біз енгізетін google authenticator 1xbet пайдаланудан осы кодты қосқан кезде тамаша құжат жүктелді. Оның ішінде мөр басылған goog кілті ізделеді, оның сыртында сіз 2 факторлы аутентификацияны өзіңіз өшіре алмайсыз.

Шағын Google есептік жазбаларымен Authenticator қалай пайдалануға болады | 1xbet

1xbet

Google Authenticator қолданбасын жаңарту мүмкін бе? Қайырлы күн. Мен ұялы телефонымда 3 есептік жазбаның қауіпсіздігін қамтамасыз ететін 2FA Google Authenticator бағдарламасын таптым. Бұл қалай болатынын айтыңызшы, алдын ала көп рахмет. Біз ақымақ таптық, деректер қауіпсіз шифрланған, сонымен қатар оқу түрлерінде қол жетімсіз. Тіпті сіз машинаны қайта жарып жіберсеңіз де, жақын арада кіріспе алсаңыз да, бұл үнемдемейді.

Менің электронды шарым жоғалып кетті немесе бұрмаланды

Сондықтан, ол кодтарды жаңарту үшін сертификатталған, сіздің тіркелгі склеротикалық 1xbet хатының өтуімен қамтамасыз ету мақсатында katon қоймасын алуға. Осыдан кейін сізге ыңғайлы аллофонды таңдаңыз – қарапайым 1xbet қызметтер SMS-те қайталауды жеткізуді, дауысты ауыстыруды немесе электрондық поштаны алуды және қол қоюды қолдайды – және кодтың шығарылуын күтіңіз. Бұл сізді мәңгілікке алып кетуі мүмкін, бірақ көп ұзамай сіз өзіңіздің есептік жазбаңызға кіре аласыз. Литр., сонымен қатар Curve Office шығарады – немесе басқа қосымша растауға тапсырыс береді.

Google Authenticator екі факторлы аутентификация көзін қалай қалпына келтіруге болады

Бұл тіркелгіңізді рұқсатсыз кіруден қорғауға мүмкіндік береді, себебі біреу сұрауды алып тастаса да, қосу арқылы жасалған қосымша қайталаудан басқа адам жүйеге кіре алмайды. Тіркелгіңізге кіру рұқсатын қалпына келтіру үшін сақтық көшірме бағдарламалық құралының кодын пайдаланыңыз. Егер екі сатылы идентификация тіркелгі түрлеріне біріктірілген болса, олар үшін қосалқы кодтарды жинақтай аласыз.

  • Avantage – сүзгіні жақсы жағдайда ұстауға көмектесетін ұнтақты автоматты түрде кетіру жүйесі.
  • Бұл сіздің тіркелгіңізді рұқсатсыз кіруден қорғауға мүмкіндік береді, өйткені бұл жағдайда біреу сұрауды алып тастаса да, шайтан қолданба арқылы жасалған қосымша қорытындыдан тыс қала алмайды.
  • Егер иесі жоқ болса, онда сіз өз әрекетіңіз үшін өзіңізді қысуыңыз керек.
  • Ұялы телефоннан Google Authenticator пайдалануды жою тіркелгілерге 2FA байланыстыруды автоматты түрде өшіреді.
  • Айтыңызшы, мен сызылған Google Authenticator бағдарламасын қалай беру керектігін білмеймін.
  • қылмыстық, бұл әдіс сіз әлі де жүйеге кірсеңіз де, механизмдерден бір-бірлеп қабылдап, қол қойып жатсаңыз да жұмыс істейді.

Сірә, бұл кідіріссіз орындалады, сондықтан жақын арада сіз өзіңіздің есептік жазбаңызға кіре аласыз. Сонымен қатар, екі факторлы аутентификацияны автоматты түрде өшіру бірден жұмыс істейді – сирек кодтарда Google authenticator 1xbet көмегімен жойылуды кездейсоқ енгізіңіз – немесе ол келесі күнге созылады. Осыдан кейін экранды ұстаңыз және сіз мекен-жайды басыңызға тастау керек арнайы тесікті байқайсыз. Google Authenticator қолданбасындағы кодтар минут сайын жаңартылатынын есте ұстаған жөн. Сондықтан, мекенжайды енгізіп, қате алсаңыз, жаңа сәлемдесу жинап көріңіз, сонымен қатар оны 1xbet веб-сайтындағы қабылдау және қол қою өрісіне енгізіңіз.

1xbet

Есептік жазбаңызға кіруге әрекеттенген сайын Google Authenticator қолданбасынан көп таңбалы сәлемдесу мүмкіндігін қосу қажет болады. Ақырында тіркелгіңізге кіре алғаннан кейін аутентификацияны жаңа телефонды пайдаланумен байланыстырыңыз және оған қол қойыңыз. Жоғарыда сипатталған барлық әрекеттердің болашақта болуын болдырмау үшін, смартфон өзінің аутентификаторын жоғалтқанда, бір әрекетте сақтық фотосуретті жасаған дұрыс. Библиографиялық айыру әдісі жұмыс істеген мысалдағыдай. Егер сіз әлі де балама құрылғыға қол жеткізгіңіз келетін жазбадағы құрылғылардың біріне кірген болсаңыз, жағдайды түзету өте қарапайым. Бұл жағдайда параметрлерге кіріп, аутентификацияны жойып көріңіз, яғни оның әріпін пайдаланылмаған қолданбаға тағайындаңыз.

Authenticator Мен кодтарды бірнеше Google тіркелгілерімен шеңберде синхрондауға үміттенемін.Бұл бір мобильді құрылғыда барлық кодтарды тексеруге мүмкіндік береді. Сіз Google Voice қолданбасын пайдалануды тоқтаттыңыз делік және оған тағы бір рет өту үшін дәлелдеу коды сіз үшін танымал. Дегенмен, сіз жіберілген кодты ала алмайсыз, өйткені ол жоғарыда Google Voice қызмет көрсету орталығына жіберілген, ол үшін олар сізге таз қол жеткізуге мүмкіндік береді. Платформаға қарамастан Google Authenticator икемді пайдалануының соңғы нұсқалары аутентификацияны балама механизмге импорттауға мүмкіндік береді.

Белсендіру параметрлерінің түрлерінде жеке кабинетке өтіңіз. Негізгі бетке өтіп, 2 факторлы аутентификация терезесін тауып, «Қосу» түймесін басыңыз. Қайта құруда әрекеттердің қадамдық алгоритмі көрсетілген.


Terbit

dalam

oleh

Tags: