Mletre Denny Caknan x Young Lex Me Lirik Lagu Bo Chord Ulasan C D E F G A B tulisIN-karya kekitaan – karya selesaiin masalah

Bo Chord Mletre | Denny Caknan X Young Lex (D)

Chord Mletre Denny Caknan Young Lex D

Chord
C   D   E   F   G   A   B

Musisi : Denny Caknan x Young Lex
Judul Lagu : Mletre
Pencipta : Denny Caknan
Album : …
Rilis : 28 Oktober 2021
Produser : Maratus S (Isa Ms)
Genre : Dangdut

Intro
Spoke
Bait 1
Dm -C A# duh dek lintang ning nduwur wes medrip-mendrip Dm A# barengi langkahmu ninggalne aku aku mletre.. F loro ati.. kelangan tresno Gm kui wis lumrah.. A# C F tarah rasane mbudreg'i.. Int. Dm -C A# Dm A# Dm pengenku ki bungah omah-omah nyatane bubrah Am jane mung masalah sepele ra ono wektu nggo de'e Gm C F tutukno nangismu.. tak kancani.. Dm mung siji pengenku ojo mbok getuni karepmu Am mergo aku ter..sakiti karna dirimu Gm C F jik akeh liane.. sing gemati.. A# F ABC C'E ninggalno aku.. Gm C F (123) ji ro lungo minggat ra ngerti.. A# F do re mi fas aku sayang-sayange.. Gm C F ho no co rogoku ra terimo.. Reff : A# aku mletre.. F mbok tinggal aku mletre.. Gm sementara tak ngene C F mletre.. tanpo kowe.. A# uu.. aku mletre.. F mbok tinggal aku mletre.. Gm sementara tak ngene C F mletre.. rame-rame.. Dm hidup gak bisa ditebak melangkah tanpa jejak Am bagaimana kita membangun sesuatu yang retak Gm kucoba padamkan api C tapi merambat F percuma semua langkahku kalau jalan di tempat Dm jadi ku duduk di sini bersama si gelas Am coba hilangkan memori tapi makin jelas A# banyak jalan yang buntu C maka ku terbang F kita seperti pohon besar yang sudah di tebang Dm woo oo, aku mletre maneh Am woo oo oo, aku ajur maneh Gm konco gak gak ngancani C pas aku nggrantes dewe F pas kabeh lungo aku nikmati nggrantes dewe Dm kucoba delete fotomu tapi awet di otak Am disuruh cari yang baru tapi akunya stag Gm kucoba hubungi kamu C tapi gak diangkat F kucoba mencari tahu ternyata di delete kontak A# F ABC C'E ninggalno aku.. Gm C F (123) ji ro lungo minggat ra ngerti.. A# F do re mi fas aku sayang-sayange.. Gm C F ho no co rogoku ra terimo.. Reff : A# aku mletre.. (aku mletre..) F mbok tinggal aku mletre.. (aku mletre..) Gm sementara tak ngene C F mletre.. tanpo kowe.. (tanpo kowe) A# uu.. aku mletre.. (aku mletre..) F mbok tinggal aku mletre.. (aku mletre..) Gm sementara tak ngene C F mletre.. rame-rame.. A# aku mletre.. F mbok tinggal aku mletre.. Gm sementara tak ngene C F mletre.. tanpo kowe.. A# aa.. aku mletre.. F mbok tinggal aku mletre.. Gm sementara tak ngene C F.. mletre.. rame-rame..

Tentang Sugeng Dalu | Denny Caknan
Aransemen :
Hak Cipta : 
Vokal : Denny Caknan
Talent : Dhimas Prasetyo & Zhafira
Video : IF OFFICIAL (Ikhsan Worry x Fotosintesis)
Team : Didit W.U. & Dhimas Prasetyo

Punya cerita tentang lagu di atas?

ceritaIN ceritamu di sini↗️
Dan mulai menghasilkan dari tulisanmu

Me Lirik Lagu Mletre | Denny Caknan x Young Lex

Salam #MasBro #MbakBro
Yuk melirik

1. #MeLirik : Denny Caknan
Kata Mletre disebut juga Mlete. Kata ini yang adalah kata dalam bahasa Jawa. Mlete adalah sikap ga menghargai orang lain.
Dalam lagu ini mletre diartiin dengan makna goyah dan kecewa.

Lagu ini ceritain 2 hati yang berpisah dan saling melupakan.
Tapi…
Selengkapnya…

2. #MeLirik : namamu disini
(tulisIN ceritamu disini…)

Punya cerita tentang lagu ini?
Silahkan komen dibawah ya.

Apapun mesin pencarinya.
kekitaan sumbernya.

Semoga bermanfaat.
Seneng bisa berbagi.

Terimakasih
chordindonesia.com dibuka pukul 11:22 WIB pada hari Kamis tanggal 03 Juni 2021

karya penulis tulisIN
Yuk mulai #hidupdariKARYA

Kata kunci lain yang sering dicari …
tulisIN, November 2021, November, 2021,
Mletre, Denny Caknan, Young Lex, Mletre Denny Caknan Young Lex,
chord, chord Mletre, chord Denny Caknan, chord Young Lex, chord Mletre Denny Caknan Young Lex D,
chord gitar, chord gitar Mletre, chord gitar Denny Caknan, chord gitar Young Lex, chord gitar Mletre Denny Caknan Young Lex,
kunci gitar, kunci gitar Mletre, kunci gitar Denny Caknan, kunci gitar Young Lex, kunci gitar Mletre Denny Caknan Young Lex,


Terbit

dalam

karya

Comments

Leave a Reply